9 Ocak 2010 Cumartesi

yazıntı

ne zamandır arkadaşlarım soruyordu; 'neden bloguna yazmıyorsun?'

şöyle ki insan acı çekmeyince yazamaz. ve duyguları körelince. hani istisnalar var ama ben kendilerinden gayet az gördüm. 

hem benim defterlerim var. var tabii. sanal çöplük sanal çöplük nereye kadar? ha bir de yalnız yaşıyorum şu aralar. yalnız dediğim mitsi ile. yemeğiydi, bulaşığıydı, temizliğiydi falan zaman kalıyor sanki de yazı yazacakmışım... dalga mı geçiyorsun? holden'a söylesen götüyle güler.
neyse,

geçiniz. üşeniyorum canım. sevmeye bile. nefret etmeye bile. başka bir şey yok.

2 yorum:

Ali Önder dedi ki...

okurken gülümsedim.aynı sorundan bende de var.bu aralar birşey yazmamışın aliciim diyen arkadaslar ve sonrası ulan sanırım bişeyler yazmam gerekli diye gelen bir his ve vicdan azabı ama sonrası yok o kadar:)çünkü sen demişsin sebepini.haklısın arkadaşş.

epigonion dedi ki...

sorun olarak addettiğim "duygu körelmesi" gibi. yine de emin olamıyorum. ama aynı duygular güzeldir. :)