5 Kasım 2008 Çarşamba

Are you there?!

öylesine dengesiz hislerim varki anlam veremiyorum bi türlü. bir gün önce sinir olduğum insana bugün sarılıp öperek boğmak istiyorum ama yarın yine boğmak isticem. biliyorum. hep böyle oluyo durmandan değişiyo. napmalıyım ben ya herşey benim istediğim gibi olmak zorunda mı??! çok mu bencilim? neden sabit kalamıyorum. neden bu kadar maymun iştahlıyım ben yahu bi türlü anlam veremiyorum. ama sarılmak istiyorum bazen. şımarmak şımarmak şımarmak istiyorum. elime arp alıp çalmak istiyorum bide. bide şey var ' i wanna swim in sky'. çok şey istiyorum ben. hangisi olucak hangisini yapabilicem. çok mu kalp kırıyorum acaba? hayır aslında mitsi gibiyim ben evet mitsi'ye benziyorum. ne istersem onu yapmaya çalışıyorum. işime gelirse farklı gelmezse farklı.yeşil bakıyorum bide herşeye . bakalım ya devam etsin ne olursa artık. ama en çook ta jüpitere gitmek istiyorum ben evet eminim buna. uzaya çıkan ilk türk. hayır öyle deil uzaya çıkan ilk türk kadın. buda tam olmadı şöyle olmalı ; jüpitere giden ilk insan ki bu bir türk ve kadın. sanırım oldu. bunu yapmak istiyorum ordanda bağırmalıyım :

Are you there?
the wonderful to know all like ghosts all the ghosts freak my selfish out. my mind is happy. need to learn to let it go. i know you'd do no harm to me.!

Hiç yorum yok: